zaterdag, januari 31, 2009

Diversen

We zijn een paar dagen in Nederland. Standaard: Rafael Nederland conferentie en familie bezoek. Genieten nu van ontspannen dagen bij familie. Eerst een paar dagen Ede. Nu de Alblasserwaard.

Dinsdag gaan Ellen en de kinderen terug naar Wroclaw. Leve Ryan Air. Hetzelfde vliegtuig dat hen naar Polen brengt, neemt later Bartek uit Polen mee terug. Ik wacht hem op en samen met hem ga ik naar de conferentie. Een van de hoofdsprekers dit jaar zal Jack Hayford zijn. Ik luister graag naar podcasts van hem. Geestelijk opbouwend en intellektueel uitdagend.

The Rock gaat een mooie nieuwe tijd in geloof ik. Het lijkt erop dat God nieuw leven blaast in een oude droom van ons. Misschien is de tijd gekomen om een eigen centrum in Wroclaw te gaan opzetten. Het is allemaal nog zo pril dat ik er nog niet meer over kan zeggen. Maar.. if you are the praying kind... hoop en bidt je met ons mee?

We houden je op de hoogte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten