maandag, februari 09, 2009

Openbaring...

Jack Hayford sprak vorige week op de Rafael conferentie een krachtige, hoopgevende boodschap. Het kwam er op neer dat God nu tegen ons individueel en ook als gemeente zegt:
Ik heb gezien dat je mij trouw bent, dat je mij nooit verloochend hebt, ik weet dat je weinig kracht hebt, maar ik open een deur voor je, die niemand kan sluiten. Kijk, zie wat ik voor je heb! De opgestane Christus die Johannes voor het laatst zag bij de hemelvaart, is nu de verheerlijkte eeuwige koning, zoals die beschreven staat in Openbaring 4. Die Christus zegt; ik sta al een tijdje op je deur te kloppen, en ik klop ook nu. Ik heb een deur voor je open gemaakt, doe jij ook jouw deel open?

Opnieuw voor mij een bemoediging om door te gaan met de nieuwe dingen waar we over denken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten