vrijdag, augustus 29, 2008

Flevo II

Het optreden van Fruhstuck op Flevo ging trouwens goed. Ik vond het speciaal om voor het eerst in Nederland te spelen met mijn poolse vrienden. We speelden in een goede tent, een goede tijd. In het begin waren er nog niet zo heel veel mensen, maar het werden er tijdens het koncert wel steeds meer, dat natuurlijk beter is dan andersom.. :-)

We waren allemaal tevreden. Ik had wel het gevoel dat overkwam wat we wilden. We speelden in de tent MUSIC & MORE, het thema van het festival was NEW DAY.. Dat was onze hoop, dat ons koncert niet alleen maar muziek zou zijn, maar ook wat meer. En dat het nooit te laat is om die nieuwe dag met God te beginnen. Hij wacht en is klaar.

Ik kreeg leuke en bemoedigende reakties op ons koncert. Op het forum van het flevofestival Flevoforum
en op wat andere plaatsen staan ook wat positieve geluiden.

O.a: "Mijn ontdekking: frühstuck (volgend jaar weer laten komen en dan voor meer publiek). "

(Ik moest wel even googlen om dit te vinden hoor, maar ik vond het toch leuk.. :-)

Zoe en Noa vonden het samen met ons ook erg gezellig op Flevo, dus wie weet.. Misschien lukt het wel om dit te herhalen.

1 opmerking:

Anoniem zei

O.a: "Mijn ontdekking: frühstuck (volgend jaar weer laten komen en dan voor meer publiek). "

Wat leuk dat je mijn flevo-recensie op last.fm bent tegengekomen!

Ik wens je het beste en Gods zegen toe bij het werk in de gemeente en bij de optredens met jullie band.

Een reactie posten